f0ll0wers

Pages

Friday, July 22, 2011

seriously, i'm married??

haha.. tajuk je yg gempak... but, dun w0rry. i'm still single! dun w0rry?? are u sure u dun have to worry about this, hani shafida? haha... bler org sekelilingku sibuk bertanya bila nak kahwin, umur pun dah makin meningkat? aduh, adakah umur penentu bagi sesebuah perkahwinan. tak sampai jodoh lagi kot, kakak2 n makcik2 (mmg g0longan ni je yg slalu bertanya, yg lelaki xde ku dgr lg setakat ni..hehe.) ada rezeki, i/allah.. siapa yang membujang lama2? kan2?? lama ke? baru 24 thn la.. masih muda belia lagi. huhu


bila ku pusing2 n toleh2, sebenarnya dah ramai rakan-rakan yang seangkatan denganku dah kahwin. umur yang kira junior dr aku pn dh kahwin.. aku? macam aku cakap tadi la, tak sampai jodoh lagi. tapi, tiba2 aku terfikir macam mana agaknya kalau aku kahwin dlm masa terdekat ni? herm...seriously, aku akan tny org blk betul ke aku nak kahwin ni? masak pn, kalau ala kadar tu blh la.. takkan nak bagi hubby makan lauk ala kadar je k0t, kang ada je cawangan lain khas tempat dia nak makan x ke naya aku nanti? urus rumah tangga, suami, anak2.. anak2 tu blh la k0t cz dh ada pengalaman jg ank sedara. tapi, kalau kahwin dalam masa terdekat ni, mmg betul2 kna berguru sakan la aku nanti.


bukan la nak kata aku ni tak nak kahwin. bila tengok org kahwin, tergerak hati gak la nak kahwin. tapi memikirkan diri ni masih kurang ilmu di dada, aish... tangguh la dulu yer.. hehe.. (lain la kalu kahwin tu terus dapat bibik.. huhu..) so, kalau boleh la aku nak kerja dulu. rasa pegang duit sendiri, then boleh la fikirkan pasal kahwin. insyaallah, kalau ada jodoh, tak kemana. kita mampu merancang tapi hanya Allah S.W.T yang menentukannya. yalah, cakap berdegar2 tak nak kahwin lagi, alih2 bulan depan sampai kad undangan ya tak? hehe... 


::: teringat masa study dlu, smpt snap pic pinjam veil kwn yg nk khwn.. haha.. aci la, janji dapat gk amk gmbr ala2 tgh tunang gtu.. wakaka... :::




sekian dulu, nanti ada masa akn diupdate lg bl0gnyer yer... hehe..:)


salam sayang :)

No comments:

Post a Comment