f0ll0wers

Pages

Thursday, July 21, 2011

:: new w0rk ::

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahter....

dah lama tak meng'update' bl0g ni.. hehe.. nk kata busy, tak jugak... herm.. mungkin sebab aku tak ada cerita best utk dikongsikan k0t. hehe

setahun yang lepas, aku ada cuba2 la menulis balik setelah sekian lama tak menulis dan juga telah aku kongsikan cerpen tersebut di sebuah blog iaitu penulisan2u.com.. alhamdulillah, komen2 yang diberi pun agk membina. kepada yang ingin membaca karyaku itu boleh la klik kt link di bwh ni.:

http://www.penulisan2u.my/2010/07/cerpen-cinta-ini-membunuhku-2/ 


selepas tu, aku agk busy dengan study+praktikum, s0 hanya setakat menulis sin0psis sahaja bila tba2 datang ilham atau idea menulis...then, tiba2 kelmarin aku mendapat satu idea setelah mendengar ungkapan ini:

'lelaki bertuah jika berjaya mendapat cinta pertama perempuan 
perempuan pula bertuah jika mendapat cinta terakhir lelaki' 

hehe... cam best gk ungkapan ni kan? jalan cerita dah ada sikit2, n n0w i will start my new w0rk.. so, i/allah akan turut dikongsi utk tatapan umum.. tajuk pn dah ada.. 

~her first l0ve and his last l0ve~

itulah tajuk karya terbaruku ini... sem0ga dapat menggarap cerita ini dengan sebaik mungkin... 

salam sayang....:)

No comments:

Post a Comment